Friday, February 25, 2011

WELCOME!!



Selamat datang ke blog xcyberproperty
Saya memaparkan property yang sah untuk dijual
Property ini adalah milik owner2 yang meminta bantuan saya
Jadi, sekiranya anda berminat dengan property tersebut
Dan jika anda mahu membeli property tersebut
Anda boleh menghantar detail ke alamat email di bawah
Ianya bertujuan untuk semak property tersebut masih available atau tidak 
Jangan risau sbb segala urusan pembelian adalah direct owner

DAN

Jika anda ingin meletak property anda yang mahu dujual
Anda juga boleh menghantar detail2 lengkap mengenai property anda
Dan saya akan lampirklan di laman ini dengan secepat mungkin
Nak hantar ke mana detail2 tersebut??
Juga ke alamat email yang sama yer..
Saya pasti akan membantu anda dengan segera

DAN

Jika anda sedang mencari apa jua property juga boleh emailkan kpd saya
Saya akan cuba memnatu anda sebaik mungkin
 
Email : xcyber_kdh@yahoo.com

P/S : PENTING!! Jika anda mahu advertise, sila pastikan anda mempunyai GERAN tanah/rumah tersebut

No comments:

Post a Comment